Schwarzmuller "POWER LINE – MEGA" 3-OSIOWA NACZEPA PRZESTRZENNA KURTYNA RH80 Power LINE MEGA 3 osiowa naczepa Schwarzmuller OSTATNIA SZTUKA

„POWER LINE – MEGA” 3-Osiowa naczepa przestrzenna – Kurtyna

Specyfikacja

Dane ciągnika siodłowego
2-osiowy……………………
Wysokość płyty siodła nie obciążony……………. mm
Bez żadnego wyposażenia (części) do ciągnika siodłowego
Zwrócić uwagą na:
4.500 mm = największy odstęp narożnika ciągnika siodłowego do środka sprzęgu
2.240 mm = minimalny wolny odstęp przedni od środka sprzęgu
1.800 mm = max. tylny promień skrętu (zataczania)
Masy
Masa całkowita zestawu (dopuszczalna) 40 t
Masa całkowita naczepy (techniczna) 39 t
Techniczne dopuszczalne obciążenie zawieszenia osi 27 t
Techniczne obciążenie siodła 12 t
Masa własna ok. 6 t (+/- tolerancja DIN)
Wymiary
Długość wewnętrzna platformy ok. 13.620 mm
Szerokość wewnętrzna platformy ok. 2.480 mm
Szerokość całkowita 2.550 mm.
Wysokość całkowita bez ładunku z przodu ok. 4.030 mm (=ryzyko klienta)
Wysokość wewnętrzna załadunkowa ok. 2.945 mm / 3.005 mm przy drugiej wysokości
Wysokość wewnętrzna ustawiona wstępnie na ok. 2.945 mm
Boczna wysokość załadunkowa pod prowadnicą kurtyny ok. 2.790 mm / 2.850 mm przy
drugiej wysokości
Wysokość wewnętrzna/całkowita zmienna o 1×60 mm = 2 wysokości wewnętrzne
Szerokość wewnętrzna między prowadnicami górnymi ok. 2.490 mm
Wysokość wewnętrzna portalu drzwi ok. 2.760 mm / 2.820 mm przy drugiej wysokości
Szerokość wewnętrzna portalu ok. 2.480 mm
Wysokość siodła bez ładunku ok. 960 mm (inna wysokość siodła zmienia wysokość
całkowitą, naczepa w poziomie przy siodle ok. 960 mm)
Wysokość podłogi ok. 80 mm nad wysokością płyty siodła ciągnika siodłowego
Przy połączeniu z ciągnikiem siodłowym wymagane jest przestrzeganie przepisów
dotyczących wysokości całkowitej oraz długości całego zestawu.
Rama
Spawana, stalowa z wysokowytrzymałej stali o strukturze drobnoziarnistej
Lekka i niska konstrukcja
Rama dla ciągnika siodłowego z płytą siodła bez ładunku 960 – 1.050 mm dla ciągników z
zawieszeniem pneumatycznym.
Wymienny 2″ czop królewski (miejsce zamocowania wg przepisów EG, odległość narożna
2.240 mm)
Profile zewnętrzne ramy z otworami (zaczynają się ok. 3.000 mm od ściany przedniej)
ok. 100 mm, otwory 40/25 mm zgodnie z DIN EN 12640 oraz 23 pary pierścieni 2,5
tonowych.
Układ jezdny
Zawieszenie powietrzne z zaworem podnoszenia oraz opuszczania (ok. +180/-70 mm)
Automatyczna ustawienie poziomu do jazdy od 15 km/h
Osie SAF-Intradisc-B9–agregaty powietrzne z osiami z hamulcami tarczowymi, ø 370 mm
Osie sztywne, 3 x 9 ton, rozstaw osi 2 x 1.310 mm
Koła, ogumienie:
6 szt. 435/50 R 19,5 160J, marka według wyboru producenta
6 szt. stalowych obręczy 14,00 x 19,5, 10-otworów z przetłoczeniem ET 120 mm, srebrne
Czarne, wykonane z tworzywa sztucznego osłony nakrętek kół
Bez koła zapasowego
Podpory
Mechanicznie 2 x 12 t obsługiwane z prawej strony, marka wg wyboru producenta
System hamulcowy
Dwuobwodowy system hamulcowy wg dyrektywy EG 71/320 oraz ECE R13
EBS – elektroniczny system hamulcowy
Układ pneumatyczny Wabco 2S2M = jedna oś sensorowana
RSS – system stabilizacji jazdy
Postojowy hamulec pneumatyczny na 2 osie

Cena netto

Jeżeli interesuje Państwa inna konfiguracja, prosimy o kontakt. Dysponujemy autami 'od ręki' oraz samochodami zamówionymi w produkcji a także pojazdy, które obecnie są w transporcie i jeszcze nie zostały wystawione na aukcji.

W ofercie finansowania posiadamy:
• Leasing operacyjny/finansowy
• Pożyczkę leasingową
• Wynajem długoterminowy
• Kredyt konsumencki/firmowy

Zapraszamy do kontaktu. Nasi eksperci wykazując się gruntowną wiedzą, postarają się przybliżyć Państwu naszą ofertę oraz pomogą w wyborze optymalnego finansowania auta.

★ BEZPOŚREDNI KONTAKT ★
W dni robocze od 9:00 do 18:00

• Radek 511511221
• Bartek 730122350
• Karol 696928532
• Bartek 511511233

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu

Wyposażenie

        Szacunkowy kalkulator leasingowy

        netto
        netto
        36
        mies.
        Rata netto / mies. PLN